Zapytanie ofertowe

 

I.Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kompleksowego remontu ścian pomieszczeń świetlicy szkolnej polegającego na
  1. położeniu płyt kartonowo gipsowych wraz z malowaniem -  264 m2.
  2. szpachlowanie i malowanie sufitów.
  3. Położenie do wysokości 1,7 tynku mozaikowego
 

II.Warunki udziału w postępowaniu

  1. Wykonawca posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia i wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie wystarczającym do należytego wykonania zamówienia.
  3. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  4. Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która umożliwia należyte wykonanie zamówienia.
 

III.Kryteria oceny ofert:

  1. Opis kryteriów wyboru oferty:
Cena, czas wykonania robót,  okres gwarancji,.
 
  1. W ofercie oferent musi odnieść się do wszystkich zaznaczonych wyżej kryteriów oceny ofert, które składają się na wagę 100%
 

IV.Termin składania ofert:

 

1.Termin składania ofert do 8 grudnia 2020.

2.Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3.Liczy się data wpływu oferty na jeden ze wskazanych w punkcie V adresów.

 

V.Akceptowalne formy składania ofert:

  1. Wersja elektroniczna (skany podpisanych dokumentów) wysłana na adres:
 
dyrektor@szkola.dukla.pl
 
  1. Wersja papierowa wysłana na adres:
 
Szkoła Podstawowa w Dukli
Ul. Kościuszki 13
38-450 Dukla
 

VI.Sposób sporządzenia oferty:

  1. Do oferty należy załączyć szczegółowy kosztorys.

VII.Termin realizacji zamówienia: do 30.12.2020.

VIII.Odrzuceniu podlegają oferty:

  1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
  2. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym lub
  3. złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub
  4. wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę.

IX.Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie wszystkich potencjalnych wykonawców.
  2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa.
 
Tel. Kontaktowy 797 590 580
 
 
 
 
Dyrektor Jerzy Pęcak